katrinsblogg

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Katrin Gunnarsson - 7 februari 2013 12:15

Igår tog jag tag i något som jag nästan tänker på varje dag..... Vänner som kommer i mina tankar som jag borde ringa. Vänner som jag funderar på hur det går för dem, vad gör de? Mår de bra? Är livet bra för dem? Några vänner dyker upp oftare än andra och det tar liksom energi från en. Känner ni igen det????

Igår var det en dag då jag bestämde mig för att ringa några av dessa tankevänner.... Oh, vad skönt och roligt det var. De hade förstås också tänkt på mig också och känner samma sak. Efter en avcheckning om vad som händer i livet lade vi på och då bokat in att träffas... Så himla kul.... ikväll kommer Annika på fika.... 


Dagens tips.... Ring någon idag som dykt upp i dina tankar under senaste veckan. Jag slår vad om att den personen har tänkt på dig också under denna tid..... UNIVERSUM.... Kram


(Du får gärna berätta om hur det gick)


 

Tidigare månad - Senare månad

 

       

Sök i bloggen

Mina sidor

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards